close



ㄏㄏㄏ...推薦推薦...好聽的情歌...團員又帥帥帥唷...
忽然覺得男生彈鋼琴...還蠻有FEEL的...
我弟才好笑他說現在後悔還來的及唷...
NONONO...那是你不知道...我家HONEY彈起鋼琴一定也是帥啦...
(((哈哈哈...又是自己說ㄌㄟ...)))
好拉不廢話...推薦給你們...希望你們喜歡...
真的很好聽唷...好歌好歌...^_________^...

我尋覓真愛已久
I've looked for love in stranger places
最後終於遇見了你
But never found someone like you
你的一顰一笑
Someone whose smile
讓我神魂顛倒
Makes me feel I've been holding back
天啊 無法自拔
And now there's nothing I can't do
你讓我感覺如此真實 如此美好
'Cause this is real, and this is good
你讓我情緒沸騰
It warms the inside just like it should
我愛你到永遠
But most of all it's built to last

還記得那一夜
Walking on the hills that night
我倆漫步煙火微亮的山坡
With those fireworks and candlelight
我心想 我倆真是天生一對
You and I were made to get love right
你讓我感覺如此真實 如此美好
'Cause this is real, and this is good
實在很想對你深情告白
It warms the inside just like it should
我愛你到永遠
But most of all it's built to last

arrow
arrow
    全站熱搜

    chenhsi33 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()